Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020

Ντίνος Χριστιανόπουλος: Ενός λεπτού σιγή...











Ντίνο, τη νιώθω αυτή τη μοναξιά.
φώλιασε και μου τρώει τα σωθικά
μα συνηθίζω να παλεύω στη ζωή μου
να φέρω βόλτα την περίπτωση μου.

Όταν η απόγνωση μου πνίγει την καρδιά,
στα ποιήματα σου αναζητώ παρηγοριά,
τους έρωτες σου, αδερφέ μου, προσκυνώ
σαν εσένα ασυμβίβαστος γυρνώ.

Ψάχνω γι' αγάπη βρίσκω ασυδοσία,
αισχρά πληρώνω τη μικρή μου ελευθερία,
σ' αυτή την πόλη που και μένα έχει σφραγίσει
νύχτες πολλές έχω κοντά σου μαρτυρήσει.


[μη ηχογραφημένο τραγούδι του Θωμά Κοροβίνη για τον Ντίνο Χριστιανόπουλο, από το αφήγημα του βιβλίου του «τ' αγαπημένα του Θωμά Κοροβίνη», εκδόσεις Μεταίχμιο] 







Απαγγελία του ποιήματος από τον Ντίνο Χριστιανόπουλο

https://www.youtube.com/watch?v=cMMrOin-q74







σα δάσος από όνειρα η μοναξιά μου
και εσύ περιπλανιέσαι στα δέντρα μου

μήτε τα πουλιά μου σε ξεμυάλισαν
μήτε το θρόισμα των φύλλων μου σε συγκινεί

τσαλαπατάς τα λουλούδια μου
και κοιτάς να φύγεις

τι καλά να 'ταν αδιάβατες οι λόχμες μου
τι καλά να χανόσουν στο δάσος μου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου